مواطن يستغيث من تكرار سرقة الهواتف أعلى الطريق الدائرى فى اتجاه المعادى

الثلاثاء، 15 نوفمبر 2016 12:00 م
مواطن يستغيث من تكرار سرقة الهواتف أعلى الطريق الدائرى فى اتجاه المعادى سرقة هاتف ـ أرشيفية
كتب: محمد أبو النور

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
أرسل القارئ، محمد زكى بدوى، رسالة إلى خدمة "صحافة المواطن" اشتكى فيها من تكرر حوادث سرقة الهواتف من المواطنين أعلى الطريق الدائرى فى اتجاه المعادى.
 
وقال القارئ فى رسالته "تأمين الدائرى يا سادة من الحرامية اللى بالموتوسيكلات 3 عيال بيبقوا ماشيين بيدوروا على الفريسة بتاعتهم جنب السور فى أقصى الشمال فى اتجاه المعادى ـ التجمع".
 
وأضاف بقوله: "الفريسة بتاعتهم بتبقى طبعا فى اتجاه المعادى ـ أكتوبر وبتبقى زحمة جدا ويعتبر شبه واقف ويسحب الموبايل ويطير يركب الموتوسيكل اللى عليه الاتنين التانيين وده بقى كل يوم والله".
 
وتابع قائلا: "المكان دائرى المعادى من طلعة الأوتوستراد فى اتجاه أكتوبر حتى نزلة المنيب المعاد كل يوم من 6:30 إلى 8:30 مساء أنا أول إمبارح اتسرق تليفونى وأقسم بالله العظيم شوفتهم إمبارح عملوا نفس الحركة فى نفس المكان مع زبون غيرى".
 
شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتسآب اليوم السابع" برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيسبوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.
 
نص رسالة المواطن
نص رسالة المواطن

 










مشاركة



الرجوع الى أعلى الصفحة