حسام البدري: قرار التعاقد مع حمودى ما زال محل دراسة

السبت، 03 سبتمبر 2016 03:00 ص
حسام البدري: قرار التعاقد مع حمودى ما زال محل دراسة حسام البدرى
كتب محمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
 
أكد حسام البدري، المدير الفني للأهلي، أن فترة الراحة التي حصل عليها الفريق كافية، مضيفا أن أنيس الشعلانى مخطط الأحمال طلب بعض الأجهزة، وكذلك تطبيق بعض الأنظمة التي يتم اتباعها في أندية أوروبا.
 
 
 
وعلق حسام البدري، في تصريحات صحفية، على التعاقد مع أحمد حمودى، بأن الأمر ما زال محل دراسة، خوفا من غلق القائمة وتعرض لاعب في مكان مؤثر للإصابة.
 








الموضوعات المتعلقة


مشاركة

التعليقات 1

عدد الردود 0

بواسطة:

فوزي حجازي

كابتن حسام البدري

كابتن حسام انت لست مسؤل عن قمة التخلف التي حدثت في القائمه وده مش شغل مدرب محترف درب فرق كبيره.ماعلينا خلينا علي ارض الواقع.لا تضيع احمد حمودي لان النادي فعلا محتاج له بشده.لانه حريف وعينه حلوه علي الملعب وذكي وبيعرف يتحرك بجسمه كويس ومفيش حد يقوم بدوره في الاهلي.وخصوصا انه مش حيغرم الاهلي حاجه لانه حر. انت اتظلمت في القايمه لكن عندك لعيبه ملهاش لازمه زي شريف اكرامي وصبري رحيال واحمد فتحي وحسام غالي و عماد متعب و جون انطوي. كده سته لعيبه لا تحرج من احد والناس دي اخذت حقها واكثر. ومعدش عندهم حاجه يقدموها ومستواهم في النازل و نسبة الغباء عندهم بتزيد ومتصورين انهم اباطره.يروحو. يجربو حظهم في مكان تاني. مع تقديم الشكر لهم. لا تظلم نفسك بيهم يا حسام ووسع علي نفسك القائمه ومنه لله المدرب العالمي.

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة