الأهلى يرصد 8 ملايين جنيه لضم صلاح محسن من إنبى

الأحد، 24 ديسمبر 2017 09:00 ص
الأهلى يرصد 8 ملايين جنيه لضم صلاح محسن من إنبى صلاح محسن لاعب إنبى
كتب فتحى الشافعى ومحمد عراقى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

رصد مسئولو النادى الأهلى مبلغ 8 ملايين جنيه للتعاقد مع صلاح محسن مهاجم إنبى المتألق خلال فترة الانتقالات الشتوية المقبلة لتدعيم هجوم الفريق الأحمر قبل الاشتراك فى النسخة الجديدة من بطولة دورى أبطال أفريقيا .

وكلّف مسئولو الأهلى علاء عبد الصادق عضو لجنة الكرة بالدخول فى مفاوضات مع نادى إنبى لضم اللاعب نظرا لارتباط عبد الصادق بعلاقة طيبة مع إدارة النادى البترولى بعد عمله داخله لسنوات عديدة خاصة أن إدارة الفريق البترولى طلبت الحصول على مليون دولار كحد أدنى للاستغناء عن محسن لأى من الأندية التى طلبت ضمه .

وحصل مسئولو الأهلى على موافقة صلاح محسن فى ارتداء القميص الأحمر ،خاصة أن اللاعب يرغب بالدخول فى حسابات الأرجنتينى هكتور كوبر المدير الفنى للمنتخب قبل المشاركة فى كأس العالم 2018 فى روسيا.









الموضوعات المتعلقة


مشاركة

التعليقات 7

عدد الردود 1

بواسطة:

الباز افندي ... آه

انبي طلب مليون فالاهلي رصد 8 !!!!!!

يعني سبوبة التعاقدات لم تتغير و طلع "احمد" زي "سيدأحمد" !!!

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد يحيي

ديبالا

أتمنى لو انتقل للأهلى ان يشترط منحه فرصة اللعب و إثبات الذات لأنه لاعب صغير السن و متألق مع ناديه و حرام يقعد على الدكة و يتردم عليه كما حدث مع جدو الصغير و غيره كتير ..

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد علي

نعم التدعيم مطلوب!!

صلاح محسن من إنبي مش كفاية.. لازم كمان حسين ومحمود وحيد من المقاصه وابراهيم حسن وعواد وكالديرون ومحمد متولي ومحمد فتحي من الإسماعيلي وإسلام طارق حارس طنطا وكل خط الوسط بتاع نادي النصر وعمرو موسى من المصري واحمد علي من المقاولين ومدبولي من الزمالك و..و..وجمين تاني حد يفكرني... والآخر العشق المجنون في كل الصفات اللي على وزن أفعل زي أول أكبر أكتر أقوى أنكش أفسح ... هي دي الرياضه في ظل المبادئ والأخلاء الحميمه.. .سلم لي عليها هههههههه

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

فين الناشئين؟؟؟؟؟!!!!!

فعلا الدكة محتاجاه

عدد الردود 0

بواسطة:

مشمش

وقبلها باسبوعين كان الاهلى يرغب فى ضم حسين الشحات..لاعب المقاصه الهداف.. 😎 والان صلاح محسن

😎

عدد الردود 0

بواسطة:

Geo

كتير اوي

خط هجوم الاهلي ازارو و اجايي و مروان محسن و عماد متعب و باكي و احمد ياسر ريان. ولسه عايز مهاجم تاني و بيفاوض الشرنيفي بتاع الوداد البيضاوي. لا كتير اوي اوي

عدد الردود 0

بواسطة:

ايمن عبدالمنعم

حرام

سلامي لقطاع الناشئين والاكادميات وكوم الدكه واهدار المال العام

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة