حورية فرغلى لياسمين صبرى: أنت ممثلة مش موديلز واشتغلى على نفسك علشان تكونى نجمة

السبت، 31 مارس 2018 12:00 ص
حورية فرغلى لياسمين صبرى: أنت ممثلة مش موديلز واشتغلى على نفسك علشان تكونى نجمة الفنانة حورية فرغلى
كتب أيمن رمضان

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

ردت الفنانة حورية فرغلى، خلال حوارها مع الإعلامية سمر يسرى، ببرنامج "أنا وأنا"، المذاع عبر فضائية "ON E"، على سؤال بشأن من هم النجوم الذين لا يؤدون بالشكل المطلوب فى عالم التمثيل، قائلة: "بصراحة هم كتير لأن فيه ناس شايفين إنهم نجوم وهم مش عاملين حاجة".

 

وأضافت الفنانة حورية فرغلى: "دى رسالة أوجهها لياسمين صبرى حاولى تشتغلى على نفسك فى أعمالك بدلاً من البروباجندا.. أنا عاوزة أكتب اسمك وأشوف أعمال عملتيها مش فيلم أو مسلسل واحد.. قولى لى البروباجندا على إيه؟.. هى النجومية إيه؟".

 

واستكملت "حورية" حديثها موجهة حديثها للفنانة ياسمين صبرى: "أنت ممثلة مش موديلز.. أنا شايفة إنها تشتغل على نفسها أكتر علشان يتقال عليها نجمة".










مشاركة

التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

محايدة

ليه كمية الغل ده

كلامك لايفسر إلا على انه غيرة منك تجاه ياسمين صبري وجمالها وأناقتها وانوثتها كل واحد حر يشوف نفسه في المكانة اللي بتناسبه ممثل ولامودلز ولاغيره دي حاجة بتحددها موهبتها ومدى تقبل الجمهور والناس اللي بتفهم في المجال نفسه مش كل من هب ودب يعمل فيها لجنة ويقعد يقيم الناس بمزاجه كلامك عنها بالأسلوب ده لايمثل حد غيرك

عدد الردود 0

بواسطة:

أحمد عادل

النجمة ياسمين صبري

بغض عن النظر عن التمثيل والوسط الفني في مصر وماوصل اليه من مستوي متدني واخلاقي دي رسالة حابب اوجها للفنانة ياسمين صبري انا اتفرجت علي حلقتك مع الفنانة اسعاد يونس بجد انتي نموذج ناجح ومشرف للبنت المصرية(الاسكندرانية الجدعة) واللي شدني اكتر ان نجاحك نتيجة للتعب والجهد مش وصولية ونجاح عشوائي مزيف جاي من الاونطة والنصب زي كتيير من المشاهير داخل الوسط الفني وخارجه ماشاء الله عليكي بجد عايز اقولك انك عطيتيني كمية باور كبيرة بالحماس والصبر وعدم الاستسلام للوصول للهدف انا اعمل غواص بحري تجاري. وليا هدف ان اكون من افضل غواصين العالم في تخصصي انا عايز اقولك اني اسمتعت جدا بالحلقة لاني لاحظت كل مؤشرات النجاح فيكي مش في مجال التمثيل فقط لكن باين انك ناجحة جدا في حياتك وعلي فكرة ياسمين انا متفرجتش علي اعمالك الفنية غير فيلم واحد فقط علي مااظن اسمه جحيم في الهند مع محمد امام عايز اقولك بص قدامك وكملي طريق نجاحك وربنا يحميكي ويوفقك ولكل مجتهد نصيب. 👍👍👍👍👍

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة