عمرو خليل يهنئ الإعلامية إيمان الحصرى على عودتها لبرنامجها: ببارك لأختى وزميلة عمرى

الأحد، 27 نوفمبر 2022 12:11 ص
عمرو خليل يهنئ الإعلامية إيمان الحصرى على عودتها لبرنامجها: ببارك لأختى وزميلة عمرى عمرو خليل
محمد شرقاوى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
هنأ الإعلامى عمرو خليل الإعلامية إيمان الحصرى عودتها لبرنامجها مساء دى إم سى المذاع على قناة دى إم سى بعد رحلة علاج دامت عام ونصف العام. 
 
وقال خلال برنامجه من مصر المذاع على قناة سى بى سى :"ببارك لقناة دى إم سى على عودة اختى وزميلة عمرى الإعلامية الراقية إيمان الحصرى والنهاردة أول يوم لها على مساء دى إم سى وتنور وترجع تانى لجمهورها ويشتاق لها وحمدلله على سلامتها وترجع تنور الشاشة تانى بطلتها الجميلة والحلوة وتفضل ديما على الشاشة.
 
قدمت الإعلامية إيمان الحصري، الشكر للعاملين بقناة دى إم سى فور استقبالها فى أول يوم لتقديم برنامج مساء دى إم سى لأول مرة بعد عام ونصف العام : "بقالى سنة ونص بعيدة عن العمل.. ولكن علاقتى كتير بالمشاهدين فى دعوات والعلاقة منقطعتتش أبدا وكانت قوية ومستمرة بكلاماتهم ودعواتهم الطبية".  
 
وأضافت خلال برنامجها مساء دى إم سى المذاع على قناة دى إم سى : "بشكر الجمهور على كم الدعم وأزمة وعدت على خير.. والدعوى اللى نتمنى ندعيها لبعض هى الستر والصحة.. بشكر زميلتى إنجى القاضى اللى كانت بتقدم البرنامج وانتقلت إلى القناة الإخبارية.. وجاسمين طه زكى فى الفترة الأولى اللى غبت فيها عن البرنامج".









مشاركة



الرجوع الى أعلى الصفحة