إيناس عز الدين متضامنة مع تامر حسنى: "مش عيب تبدأ من الصفر وكلنا فينا بلاوى"

الثلاثاء، 22 نوفمبر 2016 01:43 ص
إيناس عز الدين متضامنة مع تامر حسنى: "مش عيب تبدأ من الصفر وكلنا فينا بلاوى" تامر حسنى وإيناس عز الدين
كتب محمد تهامى زكى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

تضامنت المطربة إيناس عز الدين، مع الفنان تامر حسنى، بعد الهجوم الساخر عليه، عقب نشره صورة قديمة له خلال فترة المراهقة مقلدا المشاهير، مؤكدة أنه من العيب النظر لعيوب الناس وترك عيوبهم.

وكتبت إيناس عبر حسابها على فيس بوك: "عمر ما كان عيب إن الإنسان يطور نفسه ويحسن من نفسه ومن عيوبه، محدش خالى من العيوب وكلنا فينا بلاوى ما يعلم بيها إلا ربنا، وبنحسن من نفسنا سواء معانا فلوس أو لأ، الناس اللى بتقول ان الفلوس كل حاجة ياما بنشوف ناس معاهم فلوس لكن لا بيعرفوا يلبسوا ولا بيبان عليهم وناس على قد حالهم لكن مهندمين فى نفسهم وتشوفهم تقول فى بؤهم معلقة دهب"

وتابعت إيناس: "مش عيب تبدأ من الصفر وتوصل لمركز مهم وتهتم بنفسك، لكن العيب انك ما تشوفش عيوب نفسك وتشغل بالك بعيوب الناس وتتريق عليهم، فى النهاية شوف انت فين واللى بيتريق عليه بقى فين، يمكن تفهم ساعتها ان التريقة على مخاليق ربنا مش هتخليك أحسن أو أنجح منهم".

enas









مشاركة

التعليقات 3

عدد الردود 0

بواسطة:

كريم حمزة

بتدافعي عن مين؟!!

الكائن اللي حضرتك طالعة به القلعة وبتدافعي عنه قام بتزوير شهادة المؤهل، بالإضافة إلي تزوير شهادة الخدمة العسكرية يا هانم!!!!!!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

أشرف المنياوى

الرجل لم يقول عن نفسه إنه داعية إسلامى

الرجال بيقلد المشاهير عشان عارف إن التافهين فى هذا البلد كثر وإنهم هيجننوا على صورة مطربهم المفضل ....والحقيقه أننا فى زمن التفاهات وزمن التفاهين ..رحم الله أم كلثوم وعبد الحليم حافظ ...

عدد الردود 0

بواسطة:

هاوى

انتم مكبرين الموضوع ليه ؟؟؟

واحد كان تافه وبيقلد المشاهير . ولما وصل لزمن التفاهة بقى التافهين هم اللى ظاهرين على السطح . فاصبح نجم منهم

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة