محمود طاهر يجتمع بـ"البدرى" لخلافة مارتن يول فى الأهلى

الأربعاء، 24 أغسطس 2016 10:10 م
محمود طاهر يجتمع بـ"البدرى" لخلافة مارتن يول فى الأهلى حسام البدري
كتب فتحى الشافعى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

عقد محمود طاهر رئيس النادي الأهلي جلسة خاصة مع حسام البدري المدير الفني الأسبق للأهلي والمنتخب الأولمبي منذ قليل، للاتفاق على عدة نقاط بشأن تولّى البدري تدريب الفريق خلال المرحلة المقبلة خلفاً للهولندي مارتن يول.

كان مارتن يول قد تقدم باستقالته من تدريب الأهلي على خلفية اقتحام الألتراس تدريب الفريق مساء الثلاثاء قبل الماضي بمدينة نصر.

وقال مصدر في الأهلي ، لـ"اليوم السابع" إن محمود طاهر عقد عصر اليوم جلسة ودية مع أعضاء بمجلس إدارة النادي بمكتبه بمصر الجديدة تم خلالها الاتفاق على إغلاق ملف التعاقد مع مدرب أجنبي والتعاقد مع البدري.

وأوضح المصدر أن رئيس الأهلي اجتمع بـ"حسام البدري" عقب جلسة مجلس الإدارة الودية وتم خلالها الاتفاق على جميع الخطوط، تمهيداً لإعلان تنصيب البدري مديراً فنياً للفريق خلال الساعات المقبلة.

 

 

 










مشاركة

التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

عبدالعزيز الادريسي

رجل المرحلة

البدري صاحب شخصية قوية وهو ما يحتاجه الأهلي حاليا بالاضافة إلى معرفته باللعيبة ومستواهم

عدد الردود 0

بواسطة:

saad

مش المحروش اللى اسمه البدرى هرب قبل كده من الاهلى

وساب الفريق فى عز الموسم وخلع عشان الفلوس .. هى مبادىء الاهلى المضروبه " سترتش " .. يعنى مع الحضرى اللى هرب يقولوله لأ ويعملوا معاه 10 رجاله فى بعض .. ومع البدرى اللى هرب برضه يطاطوا ويطرمخوا ويعملوا قطط سيامى هههههههههههههه .. ربنا ما يحرمكمش من المبادىء المضروبه يا اهلويه

عدد الردود 0

بواسطة:

Yasser

الرجل المناسب

اختيار موفق بالتوفيق

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو خليل الاهلاوى

لا وألف لا ............. للهارب حسام البدرى

ايه يا عم محمود يا طاهر ........ البدرى هرب وسابنا عشان الفلوس ......... يبقى ملهوش مكان فى الاهلى تانى ........ هى دى دايما مبادىء الاهلى والراحل صالح سليم ......... انتوا بتنسوا ولا بتستعبطوا ..... ولا ايه الحكايه بالظبط ؟ والله انتوا حتودوا النادى فى ستين داهيه اكتر ماهو رايح اساسا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عدد الردود 0

بواسطة:

Ashraf

مفيش جديد.....

برجاء شكرا للسيد الفاضل محمود طاهر ومعذرة لا نجد منك اي جديد في ادارة نادي الشعب النادي الاهلي لا يصلح لتجارب وكفانا تجارب قلنا من قبل لا يصلح بيسيرو واصريت عليه كفانا تجارب واشكرك والمرحلة لا تصلح معك يكفي عليك وعلينا ما حصل......

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو عمر الدمنهورى

بدرى مين يا طاهر ؟

لو حسام البدرى جاء مديرا فنيا للاهلى بعد هروبه المشين من النادى ^ عشان اللحاليح ^ يبقى قول على الاهلى وادارته وتاريخه ومبادئه ^ السلام ^ والسلام عليكوا

عدد الردود 0

بواسطة:

حمدى محمود

لرقم ( 2 ) لمؤاخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذه

اصل مبادىء الاهلى عندها شعره : ساعه تروح وساعه تيجى ... ها ... ساعه تروح وساعه تيجى ... ها ... ساعه تروح وساعه تيجى ... ها ... ساعه تروح وساعه تيجى ... ها ... ساعه تروح وساعه تيجى ................ راحت خلاص ... مع البدرى ههههههههههههههههههههههه

عدد الردود 0

بواسطة:

zizo

هى ضاقت عليكم للدرجة دى يا مجلس الاهلى

يعنى مافيش غير الهارب اللى اسمه حسام البدرى

عدد الردود 0

بواسطة:

Le Claire Egypte

العميد هو المطلوب

يعني هو الكابتن حسام جسن ما ينفعش .ولا ده بلاش منه

عدد الردود 0

بواسطة:

اسبانيا

اشرب بيريل

عارف يا كابتن طاهر... اذا جبت حسام ممكن ما يخدش مرتب... ملكش انت فى الدوافع النفسيية... اظن واضح من التعليقات راى الناس فى حسام البدرى..

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة