الزمالك يُجمد باسم مرسى بعد رفض التجديد ويجبره على التدريب مع الناشئين

الإثنين، 09 يناير 2017 11:35 م
الزمالك يُجمد باسم مرسى بعد رفض التجديد ويجبره على التدريب مع الناشئين باسم مرسى
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

أكد مرتضى منصور، رئيس نادى الزمالك، أن باسم مرسى مهاجم الفريق، يلاعب مسئولى النادى ولا يرغب فى تجديد عقده، مشيراً إلى أنه لاعب ناكر للجميل.

 

وأوضح رئيس الزمالك، خلال تصريحاته لبرنامج "مساء الأنوار" عبر شاشة "أون سبورت" أن باسم مرسى أبلغ إسماعيل يوسف رسمياً بتأجيل تجديد عقده لنهاية الموسم، موضحاً أنه سيتم معاقبة اللاعب بالتجميد حتى نهاية الموسم مع خضوعه للتدريبات مع الناشئين، وسيتم تغليظ العقوبات فى حالة تخلفه عن ذلك.

 

وأضاف مرتضى: "نادى الزمالك فضله على باسم مرسى، لكنه لاعب ناكر للجميل، ولا يوجد عرض صينى أو أى عروض أخرى".










مشاركة

التعليقات 6

عدد الردود 0

بواسطة:

ahmed

يا جماعه سيبوه يروح الصين

يمكن يرجع احسن

عدد الردود 0

بواسطة:

alaa

خلص كوره

باسم انتهى كرويا .

عدد الردود 0

بواسطة:

تاج الدين

صفقه خاسره

اتركو باسم مرسي يروح اي مكان عايزه - لم ولن يقدم شيئا للزمالك - لن يفيد الزمالك ولن يفيد احد- دي امكانياته - صفقه خاسره

عدد الردود 0

بواسطة:

مشجع كوره وبفهم كوره

اسمعوا كلامى واخلصوا منه بأى مبلغ

اقسم بالله العظيم على الصبح ان باسم مرسى لايصلح لان يكون لاعب كره ولابيفهم كوره واى واحد عادى خالص ولو جاى من الغيط على الملعب هايقوم باللى بيعمله باسم ويمكن احسن منه. شويه جرى على الفاضى وبعدين يروح واقف على شويه وقوع على الارض وتمثيل على الحكام على شويه ضرب الخصم فى اى اشتراك على الكره . انما يعرف يرقص لاعب لا .يمر بكره ويباصى لزميل لا واللى مش مصدقنى يشوف اى مباراه لباسم فى اى موقف زنقه تضيع منه الكره. يا مسئولى نادى الزمالك بيعوا باسم مرسى باى ثمن وانتم الكسبانين والله . باسم مصيرى فريق درجه تالته صدقونى

عدد الردود 0

بواسطة:

ali

6 شهور اشغال شاقة

اما التوقيع او الترقيع

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد الفيومى

ولد عاق و ناكر لفضل الرياضه

اولا و قبل كل شئ انا اهلاوى ... و باسم لا يروق لى و الاهلى لو فكر فيه حتكون دى نهاية الاخلاق مع الكره المصريه فهو لم يكن معروف قبل انضمامه للزمالك و الآن اشهر من نار على علم و لكن شهرته تجاوزت البساط الاخضر الى الكافيهات و ضرب الخصوم و التعدى على الحكام و المعنى انه ولد عاق ولا يقدر النعمة التى انعم الله بها عليه و البداية كانت خروجه من المنتخب و الخروج ليس لاسباب فنيه و لكنه تأديب و طالما بقى هيكتور كوبر لن يعود باسم و لا حسام غالى للمنتخب كوبر يعتمد على المبادئ الاخوانية السمع و الطاعة و لا يلتفت للعامل الفنى الا فى نهاية المطاف و حتى لا يلتفت للعامل البدنى و الدليل حجازى ....باسم عد إلى رشدك نحن لا نقبلك فى الأهلى و لن يكون لك مكان الا فى ميت عقبه لأن المخطئ فى ميت عقبه يتجاوز دائما الريس حنفى عن سيئاته فى مقابل خصم المستحقات ... مش كده ولا إيه؟؟؟؟

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة