سائق سيارة نقل يسير فى شارع صلاح سالم بلوحة أرقام "مقصوصة"

الأربعاء، 01 فبراير 2017 09:00 ص
سائق سيارة نقل يسير فى شارع صلاح سالم بلوحة أرقام "مقصوصة" السيارة المخالفة
كتب محمد تهامى زكى

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
رصد أحد القراء، سير سيارة نصف نقل فى شارع صلاح سالم، بدون جزء الأرقام من اللوحة المعدنية للسيارة، فى تحد واضح للمرور وبالمخالفة للقانون.
 

وقال القارئ، أن سائق السيارة نزع الأرقام، وترك الجزء الخاص بالحروف فقط، مطالبا بتكثيف الرقابة على الطرق، وضبط المخالفين حتى لا يتم استخدام هذه السيارات فى أعمال إجرامية وإرهابية.

شاركونا فى تحرير المواد الصحفية بإرسال الصور والفيديوهات والأخبار الموثقة لنشرها بالموقع والجريدة المطبوعة، عبر خدمة "واتسآب اليوم السابع" برقم 01280003799، أو عبر البريد الإلكترونى send@youm7.com، أو عبر رسائل "فيسبوك"، على أن تُنْشَر الأخبار المُصَوَّرَة والفيديوهات باسم القُرّاء.

السيارة المخالفة فى شارع صلاح سالم
السيارة المخالفة فى شارع صلاح سالم

 

 










مشاركة

التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

أبو العُريف

بلاش سوء الظن ده .

ما جايز العربية شركة بينه وبين واحد تاني . . وفضوا الشركة ؟

عدد الردود 0

بواسطة:

adel morsy

alexandria

علي الاقل فيه لوحه برغم انها مخالفه . لكن المشكله المنتشره في الاسكندريه وعلي الشوارع الرئيسيه وامام المسئوليييييييين عن المرور من ضباط وافراد -- عدم وجود لوحات نهائيا أو عدم وجود اللوحه الخلفيه -- ويظهر انها موضه جديده السياره وهي داخله علي مسئول المرور في الشارع يتم مراجعتها من الامام فقط أو مفيش مسئول يراجع السيارات الا لو كان في كمين

عدد الردود 0

بواسطة:

فاروق

النص التانى مع الامين

امين العهده متودناش فى دهيه***ديما كده ظنكم وحش

عدد الردود 0

بواسطة:

ملاحظ

غطرش

يعنى إنتم فاهمين إن المرور مش واخد باله ؟

عدد الردود 0

بواسطة:

aasem

ملاحظة بسيطة

يعنى اللي صور العربية كان لازم يشوف أثر رصاصتين على حرف S في كلمة نيسان وثالث رصاصة جنب الباقى من النمرة و الرابعة فوق حرف اللام والخامسة تحت حرف N الغريب ان آثار الرصاص من مسافات مختلفة ده دليل على ان سائق السيارة كان بيحاول يهرب من الشرطة أو من رصاص حد تاني لو كان بيهرب من الشرطة يبقى أكيد عامل مصيبة و ان كان بيهرب من حد تاني يبقى كان بينفد بعمره وأكيد عمل حاجة يستاهل عليها ضرب الرصاص و انت مفيش حاجة لفتت نظرك الا اللوحة ياسلام عليك

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة